Saturday, April 4, 2015

Cerita semalam 3/4/2015

Assalamualaikum semua :) semoga kalian dalam keadaan baik semuanya :). Alhamdulillah, hari  ini dapat merehatkan diri di rumah dan meng 'update' blog yang tersayang...hehe macam kekasih hati pulak, ya! kekasih yang tidak dikira tangga ke berapa :). Alhamdulillah semalam sudah genap umurku 29 tahun :). semoga Allah permudahkan urusanku, semoga dapat mendidik pelajar-pelajarku ilmu agama, dipertemukan jodoh dalam keberkatanMu, ditetapkan iman, beristiqamah dalam tingkah laku dan percakapan dan semoga Allah memanjangkan umurku dalam keberkatanMu :) aamiin :).
Semalam baru balik dari Kuching, tidur di Kuching 2 malam, sambutan hari lahirku di sambut di kopi o' corner.. hehe surprise daripada sahabat-sahabat, sebenarnya tak terjangka pun sebab tak mengharapkan pun hehe tapi bila disambut sangat terharu..teringat kembarku di Sabah tarikh yang sama, tahun yang sama, tinggal bersama masa belajar di uia..Alhamdulillah masih berhubung lagi walaupun jauh di mata tapi dekat di hati :). 
Syukran sahabat- sahabat semua :) ibah, yan, fara, ayu, norma, k.nida n k.siti..terima kasih doa kalian untuk diriku :). terima kasih hadiah baju daripada ibah dan yan :). Semoga persahabatan kita akan kekal sampai bila-bila :). Bersahabat kerana Allah :).

kebetulan dapat meja pun no. 29 hehe

sahabat-sahabat

till jannah :)

semoga cepat bertemu jodoh hehe

2 comments:

  1. Allahumma amin :)
    Happy belated birthday sis..ukhwah fillah abadan abada.. \(^,^)(^^,)/ -aisyr-

    ReplyDelete