Sunday, June 4, 2017

#tb 16 Mei 2017 Hari Guru

Assalamualaikum semoga kalian dalam rahmat Allah s.w.t :-) hari ini saya nak mengimbau kenangan menyambut hari guru :-) Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar... bertungkus lumus pengawas dan kaunselor aka sahabat saya cik dhamirah adibah menyiapkan projek sambutan hari guru sampai demam lah cik dham kita tu. ... usaha tangga kejayaan.. setiap usaha yang kita lakukan insyaAllah membuahkan hasil yang lumayan setimpal dengan usaha yang kita dah lakukan..bak kata makcik saya buat sesuatu benda untuk seronok2 barulah tak stress.. hehe... okaylah tahun ni paling tak sangka menang anugerah "semanis honey", tang mana manis tak taulah hehe.. tiap2 tahun redha je..tak menang anugerah takpe  yang penting menang dihati pelajar2 (cia cia cia cia hahaha)... betul apa, bukan senang nak tackle budak sekolah menengah ni... banyak nau songehnya...salah usik lain jadinya.. hehe.. tahun ni tema tradisional jadi permainan pun tradisonal... alhamdulillah seronok sangat hehe...okaylah sampai sini dulu... saya belanja gambar sikit ye... hehe

Guru adalah ibubapa kedua di sekolah, didiklah mereka seperti anak kita sendiri tetapi ibubapa dirumah perlu memainkan peranan yang penting dalam mendidik anak-anak kerana setiap tingkah laku anak-anak adalah cermin kepada tingkahlaku ibubapa

No comments:

Post a Comment